tisdag 26 augusti 2008

Guten morgen

Idag är jag tidigt uppe och det är inte för att jag har jobbat inatt. Jag är uppe för att det eventuellt ska tas en stickkontroll på ventilationssystemet här idag, vilken tid har jag ingen aning om. Så nu är jag uppe och pimplar kaffe för glatta livet, herregud, för jag vill inte ligga och snarka när de stövlar in med sin huvudnyckel (jag vaknar garanterat inte när de knackar, nämligen). Jag sov till halv fyra på eftermiddagen i söndags, jobbade på natten, sov tre ynka timmar på förmiddagen igår och sen kom jag på att ventilmänniskorna kanske skulle komma (ååh, just att de bara KANSKE kommer är så irriterande, antagligen kommer de inte alls och då kunde jag sovit länge länge till) klockan halv ett på natten igår, och då var jag tvungen att städa ventilerna och plocka upp alla kläder och diska och vips var klockan kvart över två.

Jag förstår att det här inte är så intressant för er men lite synd är det allt om mig, visst?

Inga kommentarer: