lördag 19 juli 2008

Hysteriskt roligt!

Ni vet att jag ibland har översatt engelska texter här i bloggen? Nu behövs inte det längre, jag har mött min överman i Google-översättaren:

"Jag hörde att det fanns en hemlig ackord
att David spelade och det gläder the lord
men du egentligen inte vård av musik, gör du
väl det går så här den fjärde, femte
Underåriga falla och de stora lyften
den snopen kung komponera hallelujah

hallelujah ...

väl din tro var stark men du behövs bevis
du såg henne bada på taket
hennes skönhet och månljus störtade du
hon bundna dig att hennes kök stol
hon bröt din tronen och hon Klipp dig
och från dina läppar hon fäste hallelujah

hallelujah ...

baby jag har varit här förut
Jag har sett detta rum och jag har gick den här våningen
Jag brukade bo ensam innan jag visste att du
Jag har sett din flagga på Marble Arch
men kärleken är inte en seger mars
det är en kall och it's a broken hallelujah"

Inga kommentarer: