söndag 31 maj 2009

Kafferep etc.


jag har varit på kaffekalas i eftermiddag, observera Rörstrandsservisen och kopparkitteln! Jag åt en hallongrotta och drack kaffe och Flickornas jordgubbssaft --> "6 deciliter socker per liter avrunnen saft"!!! gott

vi satt i ett ormbunkshav.


det är den skånska sommaridyllen i koncentrat. Okej, stockrosor och korsvirke och Edvard Persson saknas. Men annars! Förresten så brukade Gustaf VI Adolf hänga här och käka vaniljhjärtan och det är ju bättre än tjugo Edvard Persson.

havet yeah.

man såg nästan hela vägen hem till mig. Andra sidan är min hood.

5 kommentarer:

Ivana sa...

Underbara sommarbilder

Johanna sa...

Tack Ivana!

li sa...

oh det ser härligt ut! Själv var jag i Norrvikens trädgård, supermysigt!

Johanna sa...

Li vad hade de för blommor? Träd? Tell me!

li sa...

I will tell you all about it! fika? :)