onsdag 6 maj 2009

Sturm und drang

Det stormar här! Innan regnade det, det gjorde det igår också då jag gick från tåget, jag hade ingen kam med mig och håret såg stripigt och.. eh, frizzigt ut (alltså, finns det verkligen inget bättre ord än frizzigt, det kvalar lätt in till ett av de fulaste orden någonsin) hela dagen.

Det var stormen. Sen längtar jag efter att åka till Sofiero slott och kolla på rhododendron, den har slagit ut nu! Har ni varit där? Det är så fint med flera meter höga rhododendron som växer i ravinerna i slottsträdgårdens utkanter. Typ det näst finaste efter bokskogen när den slår ut.

UPPDATERING: hoppsan, jag råkade publicera det här istället för att spara till senare. Jag är inte full. Anledningen till att det tidigare stod "Dark Knight suger all film suger" var att jag hade tänkt skriva att jag såg den där Batmanfilmen igår och att jag tyckte att den var skitdålig, och sen hade jag tänkt skriva att det verkar vara omöjligt för mig att hitta nya filmer som jag tycker är bra, det är år sedan jag såg en ny film som jag gillade. Men nu fick ni visst en lite mer onyanserad åsikt.

Inga kommentarer: