tisdag 24 februari 2009

Idag ligger gissa vad i luften

5 kommentarer:

Magnus Thorn sa...

Om inte annat så har det spridit sig med vinden från Kungliga huvudstaden...:)

Johanna sa...

Haha, jag är så världsfrånvänd att jag faktiskt menade vårvindar utan den ringaste tanke på kunglig kärlek/bröllopsyra! Men oavsett om det är kärlek eller vår är det ju trevligt när det ligger i luften :)

Anonym sa...

Åhh tjing för att jag fick se den fina Muchautställningen på Belvedere i helgen! Fick mig att sukta ngt e.n.o.r.m.t. efter en vackert dekorerad god litteratur, ahh, i sanning en sprudlande känsla av vår!

Johanna sa...

OMG avundsjuka!! Hur var utställningen? Bra? Orkar knappt tänka på Mucha + Belvedere i kombination, att inte få vara där!

Anonym sa...

Jag är ju eg ingen Muchafantast, men utställn fick mig iaf att bli besatt av tanken att få tag på en av honom dekorerad bok, så ngt gjorde den ju rätt! Jag gick mest omkring och drömde om att få bo i ett av de runda guld- o spegelspacklade rummen i övre Belvedere... Fö även mkt fin utst om power of ornament (el dyl, är för lat för att googla...) i nedre B. Mmm, Wien, verkligen!