tisdag 16 september 2008

Gud älskar dig

Hmmm. Jag kollade mina mail för en stund sedan. Jag använder Gmail och när man läser sina meddelanden dyker det upp annonser i marginalen som jag antar väljs ut av google baserat på nyckelord i meddelandet eller så. I alla fall. Jag fick ett mail från Studentkortet som hade ett erbjudande om rabatt på apple store. I marginalen dök det upp annonser om kontorsmaterial och sådant, men en av dem skiljde sig från mängden kan man säga. Så här stod det:

Gud älskar dig
Ja

Gud älskar dig


Och en länk hit.

4 kommentarer:

Minna sa...

Haha, den där sidan kändes så 2000-tal. Tillsammans med snabbmat och Ikea; en snabbare väg till gud!

Johanna sa...

Jovisst, praktiskt kanske men framför allt SUPERLÄSKIGT! Eller?

Minna sa...

Ja, fast jag tycker att all reklam för religion är läskigt =/

Johanna sa...

Religion över huvud taget är läskigt:[