måndag 18 januari 2010

Jag balanserar på en knivsegg


Jag tycker att mina blogginlägg ser nakna ut om jag inte visar någon bild - därav gettjejen häruppe - fast å andra sidan har den här bloggen reducerats till en sida där jag lägger upp bilder och skriver att de är snygga och det håller på att bli ett problem. (Seriöst alltså, men det var en period när allt kändes obehagligt eftersom folk jag kände började läsa här. Jag vågade inte skriva någonting personligt, jag vet inte varför. Kanske för att jag inte fick bestämma över det själv, att folk läste/inte läste alltså. Jag är alldeles för nervöst lagd.)

Dagbok: Idag har jag sett Emmerdale, Dinglefamiljen åkte till Australien för att uppträda på ett bröllop med sitt band. Det var kul. Sedan har jag läst och skrivit lite om konst och det var också kul. Nu ska jag - eftersom jag för första gången i mitt liv köpt en sådan där förpackning med "soppgrönsaker" (morot, palsternacka, purjolök plus någonting annat, kanske en rot eller så. Potatis köpte jag för sig) - laga grönsakssoppa.

3 kommentarer:

Minna sa...

Är familjen Dingle med både i Hem till gården och Emmerdale? Har aldrig sett Emmerdale men om så är fallet måste jag nästan börja!

Johanna sa...

Minna, det är ju samma sak! Hem till gården heter Emmerdale i England :)

Gillar du förresten Hem till gården? Jag trodde att det, i vår ålder iaf, var jag och typ två till som gillade det!

annie sa...

Hihi, där är jag! <3