torsdag 6 augusti 2009

...




Jag har hittat min kamera OCH laddat batteriet! Jag glömde visserligen ta med den till Halmstad igår vilket var synd eftersom vi gick i Norre Park och där fanns så fina mörka ekar, men jag tog med den på kvällspromenad i stället, tema: orange (okej, stockrosorna är väl inte så jätteorangea, men jag har gått förbi dem nästan varje kväll i flera veckor nu och snart är de borta, så de får vara med).

För övrigt köpte jag en klänning igår, mörkblå! Inte i spikrak modell dock, det går visst inte att hitta. Kanske man måste sy en? (obs någon annan än jag. Jag kan knappt tråckla, än mindre sy i knappar och annat krångligt). Den jag köpte är av skjortblusmodell, men den är stel och prasslig i alla fall och ganska strikt ändå. Jag älskar att känna mig strikt!

Nu ska jag skriva seriösa saker och sen sova och sen jobba natt.

Inga kommentarer: