tisdag 16 juni 2009

Modeblogg

Hej, jag har jättebråttom för jag ska gå och dricka födelsedagsvin, men jag tänkte bara visa klänningen som jag köpte i eftermiddags - för 80 ynka kronor! Med fina pärlemorknappar på sidan. Jag försökte köpa skor också men det gick inte så bra (jag skulle vilja ha ett par mockaskor i den där färgen nude, ni vet? med svarta kanter helst. det hade dessutom varit hur tjusigt som helst till den här klänningen, men det finns inte, det finns bara hundra olika gladiatorsandaler och konstiga ballerinaskor)

ni får bara en suddig liten bild. orka smälla upp värsta jätte-dagens outfit-bilden.

Sen provade jag en vinröd kjol med hög midja som var snygg men knälång, det fattar ni ju att det inte funkade. Den var för snäv, jag gillar knälånga kjolar ibland men då måste de vara vida! Dessutom: får man välja mellan kjol och klänning väljer man alltid klänning. Alltid. Jag har typ två eller tre kjolar som jag använder och kanske.. åtta? nio? klänningar (för att inte tala om alla som jag inte använder).

Jaja. I morgon ska jag skriva någonting om konst eller böcker igen.

Inga kommentarer: