måndag 8 juni 2009

Mitt i naturen

Getter är lustiga djur:


Ser ni att den lilla geten står på den stora? Den bara klev upp och trampade runt lite, samt krafsade den stora geten i huvudet (ja, jag hade kameran med mig!). Och åh, på tal om djur, har ni sett ligrarna? (det är ju ett väldigt fånigt namn, och bilden är dålig dessutom, men den visar hur gigantiskt det där djuret är. Här är en bättre bild, dessutom hittade jag den här men det kan väl inte vara sant? Eller? I så fall är det ju hur coolt som helst)

Det brann lite i min mikrovågsugn i förmiddags, det är väl det mest spännande som har hänt idag. Försök aldrig mikra en handduk i över en och en halv minut, då börjar det undantagslöst brinna! I morgon tänkte jag skriva om mode. Och Italien!

2 kommentarer:

li sa...

Visst är det häftigt med djur! Men jag undrar om den där bilden är sann...hm... :)

Johanna sa...

Vadå, min bild? Eller, aha, du menar den på det randiga lejonet? Mm, jag tvivlar, men det här är tydligen gamla nyheter, det finns visst både "ligers" och "tigons" (återigen, desså fåniga namn!) och den där skulle tydligen vara en/ett (?) tigon.