fredag 24 juli 2009

Rekommendationer

Hejsan, idag åskar det för tusende gången den här sommaren. Jag uppdaterar bloggen endast med anledning av att jag råkar vara uppkopplad (för att betala räkningar etc etc etc, gud så tråkigt). Det händer inte mycket, så jag anammar Minervas nya valspråk och postar mina rekommendationer för dagen:

sång (det är en Spotifylänk vilket jag aldrig postat förut. Vi provar om det funkar)

dikter

målning

kloka ord (herregud, kloka ord, jag kommer inte på ett enda.. jag länkar till den här bloggen i stället. Den är fylld av kloka ord!)

Eftersom det verkar vara en dag för länkar får ni dessutom en bonuslänk till en annan Zorn/Orientbild. Också den här i vitt! Nå, mest vitt i alla fall. Okej, nu har ni att göra ett tag, hej så länge.

4 kommentarer:

Minerva sa...

Roligt att du anammat mitt nya valspråk. Målningen var ju hur kul som helst!! Vem är konstnären?

Johanna sa...

Visst är den bra! Det är Sir Edwin Henry Landseer, han är mest känd för den här målningen: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/6a/LandseerMonarch1851.JPG

Wikipediasidan: http://en.wikipedia.org/wiki/Edwin_Henry_Landseer

Mia sa...

älskar länk-inlägg! tack för alla tips.

Johanna sa...

Varsågod Mia! jag kanske skulle länkinlägg oftare?