söndag 5 juli 2009

Inflammation

Gérôme

Hejhej, förlåt att jag är så frånvarande. Jag har fått ögoninflammation tror jag, jag ser som i en dimma! Men febern, som gör precis allting till en dimma, är borta och den himla recensionen är färdig och det har äntligen regnat - har ni provat att ha hög feber i värmebölja någon gång? Jag rekommenderar det inte.

(och förresten, det här med ögoninflammation - man måste byta ut sin mascara då va? Men är det det enda? Måste man byta ut en massa annat också?)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tja!Du måste byta allt du har använt i ansiktet, t ex handduk. Do it! /Kristina

Johanna sa...

Kris, ah, det är så alltså? jag misstänkte det. Jag byter! Tack för att du delar med dig av visdom :)

Magnus Thorn sa...

Ah, låter inget vidare det där. Och ja, gör som Kristina säger. Byt.

Ha det!

Johanna sa...

Jag har följt era råd och ögonsmörjet eller vad det heter är som bortblåst nu. Tack!