tisdag 17 juni 2008

Heureka!

Mitt hår är dumt. Jag måste tvätta det varje dag om det inte ska se ut som lava indränkt i flott. Allvarligt. Jag vet att ni tänker att jag är korkad och vet jag inte att det enda man behöver göra är att vänja av håret med att tvättas så ofta? Man står ut med att det är äckligt ett tag, sen räcker det att tvätta två eller tre gånger i veckan och sen är det så fint såå. Men ni har fel. Jag vet allt det där, men det funkar inte för mig. Inte alls.
Men nu! Har jag upptäckt världens bästa grej TORRSCHAMPO! Jag kan inte fatta att jag inte provat det förut! Det är alltså schampo i torrt format på sprejburk som man, förstås, sprejar i håret och vips! är det rent och glansigt och luktar gott! Det tar typ tre sekunder. Nu har jag provat det för första gången idag, så jag kan inte uttala mig om den långvariga effekten, men om jag ska gissa så är den väl rätt kortvarig. Men om det betyder att jag bara behöver tvätta håret varannan dag välkomnar jag det som en gudagåva. Tjohej!

Inga kommentarer: